31 dagar kvar

 
 
Om exakt en månad är det dags att börja vårt livs äventyr, det känns både lite läskigt men ändå helt otroligt roligt! Veckorna går så fruktansvärt fort just nu, och vi försöker ta itu med dom sista viktiga förberedelserna före resan, men vi är nog långt ifrån klara ännu. Men bara vi får våra visum och pass tillbaka, så ska de väl börja lugna sig lite sen. Barnhemmet är färdigt betalt och nästa vecka ska vaccinationerna ordnas. 
 
Den här månaden kommer nog gå otroligt fort kan jag tänka mig. Vardagarna består av jobb, och helgerna av en massa roliga planer. Sen är det ju snart jul också, och vips så är det den 6 januari och dagen då det bär av! Jag är iallafall helt galet taggad och förväntansfull, det känns som att jag börjar få lite resfeber redan. Somsagt, 31 dagar kvar! 
 
Ronja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Vi är två 19 åriga tjejer som under 100 dagar kommer att uppleva vårt livs äventyr. Under en månads tid kommer vi att jobba som volontärer på ett barnhem i Thailand och efter det utforska Australiens östkust som backpackers. Vi kommer dela med oss av mycket bilder, men även tips och ideér till er. Hör gärna av er om ni har frågor eller funderingar!

hundradagarsaventyr@ hotmail.com

Follow on Bloglovin